Bumerang - Yazarkafe

20 Haziran 2023 Salı

40 a doğru 1- Beyaz teller boyanmaya…

26 ocakta başlamışken yazıma, ara vermiştim çünkü bir milat a takıldı, 6 şubat… Bir sürü insanın yanında, ben tabiki hiç bir şey yaşamadım, üzüldüm demem bile ayıp ama kalbimde hala başka bir acı var, yaşamak değilse de hissetmek var… Aklımdan asla ama asla gitmeyen sahneler var… Minik bir düğümlenme hep var. Ve bu düğümlenmeyi hissedecek kadar duygusal ve duyarlı olduğum için de aşırı şükrediyorum. 

Hal böyleyken 40 olmak önceliğim olamadı, zaten üzüntüm ve korkum 40 kattı…


Sonra şimdilerde kısmen normalleşmeye geçtim!!! Normal neyse?! Düğümlenmenin yanına anım kıymetli, yarını bilmiyorum, yapabildiğimce tad almalıyıma devam etmeyi ekledim… Yaşıyorum:)


Ve 6 şubat öncesi şöyle başlamıştım yazmaya:


40 olmak üzereyken…

Nasıl kabulleneceğimi bilemiyorum ama başka yol olmadığını da biliyorum…

Önemli bir yaş olsa gerek üzerine şiirler, kitaplar yazılıyor, filmler yapılıyor…

İtiraf etmesi, yazılı kanıt bırakması zor ama çok korkuyorum.

40-50 korkusu da değil bu, kendimi bildim bileli yaşlanmaktan korktum… ilk 31 de bir beyaz tel görmüştüm ne ağladım ne ağladım…  :) O sahneyi, aynayı, saçımı inceleyişimi, masaya oturuşumu, hissettiklerimi an ve an hatırlıyorum…Çünkü yengeçlik, çünkü delilik…Babam o beyazlar öğrendiklerin der, azalan hataların der ama ben pek hoşlanmıyorum yine de…

Bazen seviyorum bazen de biraz erken değil mi diyorum… ‘’Zaman! Dur biraz, acelemiz mi var…’’


Seviyorum yaşamayı, her an, daha tutkuyla. Pes etmeden, yılmadan.

Belli motivasyonlarım var, düşerken tutan… Öğrendiklerim, keşiflerim var… Keşif derken, kendimi keşfim… Ki en kıymetlisi….


Çook geç kaldıklarım var

Hatalarım var

Asla değiştiremeyeceğim ama değiştirmek istediklerim var

Minik üzüntülerim, bazı hayal kırıklıklarım var


Kendimi bir türlü takdir edemeyişlerim var

Oysa başarmışlığım var


Öğrenme yolculuğumda karşıma çıkan her an ve kişiye ve olaya şükürle…. Daha gidecek çook yolum var, beyaz telleri boyayıp devam edeceğim:) Başka yol yok!


Yeni bir hayat, yaşasın hayat…

2 yorum:

  1. Takılma yaşa,güzel yaşamaya bak 🫶

    YanıtlaSil
  2. 44 yaşımdayım :) 40 beni bir sarstı doğruya doğru ve dengemi bulmam 42’yi buldu :) Ama şu an 40’ları aşırı seviyorum. Bol şans!

    YanıtlaSil