Bumerang - Yazarkafe

10 Mayıs 2015 Pazar

Seni Seviyorum Anne

Bugün benim ilk anneler günüm...Alya Eda için ne hissettiğimi yazmayacağım...Minik prensesim benim dünyadaki en önemli en güzel hediyem...Hep söylüyorum sonsuz şükür sebebim o. Ama diğer şansım, diğer şükür sebebim ailem....Ve tabi anneler gününde annemi yazacağım. Hakkaten anne olunca anliyormussun bir çok şeyi...Annenin nasıl emek verdiğini sana...Sen de beni emzirken anneni düşünüp ağlamış mıydın? Sen de bana bakıp minik mucizem demiştin değil mi? Minik mucizen büyüdü sana minik mucize verdi...Sen de böyle top kafaliydin derken o günleri özlüyorsun değil mi? Annem seni çok özlüyorum...Allaha şükür sağsin sagliklisin varsın biraz mesefa olsun aramızda...Telefonun ucundaki varlığına şükürler olsun...
Benim annem tam bir vefakar cefakar anne...Gerçi bu kelimeler zaten anne olunca otomatik üzerine siniyor. Küçükken anlamak zordu neden her akşam 22 de uyuduğunu...oysa şimdi o kadar basit ki anlamak...ne kadar yordun kendini annem...okulda mükemmel öğrenciler yetiştirmeye çalış... eve gel bize yetiş, eve yetiş...Ben bir taneye bakamıyorum bak izindeyim bir de, sen bizi üçüz gibi nasıl büyüttün anne? O nasıl sabır, o nasıl güç o nasıl kalp anne? Annenin hakkı ödenmezmiş senin ki hiç ödenmez anne...
Hani seni kırıyorum ya bazen, bir tek sen çekersin o nazı biliyorum da ondan...Yoksa seni üzmemeliyim sana kıyamam annem affet      
İyi ki dogurmussun beni, iyi ki sen dogurmussun, iyi ki annem olmuşsun. Yeterince çok söylemedigim için de affet: SENİ SEVİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder