Bumerang - Yazarkafe

17 Temmuz 2018 Salı

Yaş 35, yaşamana bak

Yaş 35!? Aslında 30 yaş bir vay be dedirtmişti ama şimdi bir vay vay vay diyorum:) 40 ta 45 te ne derim bilmiyorum, inşallah görelim de:) Yazacak çok şeyim var, bir kısmının ise henüz zamanı var... Öğrendiğim ve istediğim mutlu olup, şükretmek. Her istediğin olmuyor, istediğin gibi olmuyor ama güzel de çok şey var hayatta. Pişmanlığım da var, keşkem de var. Ve şükür ki iyikilerim de var. İyi ki geldin 35 im, yeni yaşım uğur getirecek. Yeni yaşta istediğim gibi olacak herşey. Yolun yarısı mı, yol bitmek üzere mi bilemem... Sağlıklı uzun yıllar dilerim kendime, mutluluk, sevgi dilerim. Artarak güzelleş ömrüm. 35 yaşım kendimi seviyorum, sayıyorum, aşırı aşırı değer veriyorum. Ve iyi ki varım. Kıymetimi bilenler, yanımda olanlar merhaba, daha yeni başladık. Kıymet bilmeyenler hoşçakal, yolculuğumuz bitiyor. Güzel günler beni bekleeeeer diye bağırasım varken, Mazhar Alansondan: Bıraksam kendimi şöyle oh ne rahat Bu da geçer gülüm yaşama bak Alınacak dersler var sorulacak sorular Bu da geçer gülüm bizden bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder