Bumerang - Yazarkafe

11 Ekim 2018 Perşembe

Okula alışma klasiği, biraz gözyaşı...

Sen güçlüyüm san san san... Sonra bir saniyede, bir damla gözyaşıyla alt üst ol. Aferin bana, bravo...Bravo güçlü anne!!!

Bazen nazar mı değdiriyorum diyorum. Okul, iş, hayat üstüme geliyor, geliyor da bu ara, ben bir şey yokmuşcasına altlarından kaçıyorum. Ya da kaçtığımı sanıyorum, sanıyordum... Sanki, meğer, çocuğum güçlüyse güçlüymüşüm de şimdi bir hiç oldum gibi... 

Olan da bir şey yok aslında, benim yıkılasım mı tuttu acaba... Bir ağlayasım, bir bağırasım... Türkiye dönüşü başladı okula, ikinci hafta... Pek de hevesliydi, sonra ne olduysa bugün ağlayarak gitti, ağlayarak, sarılarak... Ayrılmamıza gerek yok, o an doldu benim de gözler... Onu gönderip zor kaçtım okuldan...Sokakta ağlamak en sevdiğim:) Ara, kuytu köşeler... Sadece 4 yaşındasın, aslında ne minik, ne çaresiz...

Neyse birazdan biter, güçlü herkes, güçlü ben, döner hayata. Ne diyorduk BU DA GEÇER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder